Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> 130

130 049-0


ex. ET11-002

EVN: 91 54 7 130 049-0 (CZ-AWT)

79E/2-7022 numer fabryczny

1977 rok produkcji

47 Wiek pojazdu

Czynny status

5111 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1977-05-31LD Ostrava
(delegacja)
Oznaczenie E479.0049
ČSD - Československo
(DNT - Doly Nástup Tusimice)
Kolejman75
1979-01-25Depo Tusimice
DNT - Doly Nástup TusimiceKolejman75
1988-01-01Depo Tusimice
Zmiana oznaczenia na 130 049-0
DNT - Doly Nástup TusimiceKolejman75
2002-01-01Depo Tusimice
SD - Kolejová doprava a.s.Kolejman75
2004-03-18brak danych
Viamont a.s - Ústí nad LabemKolejman75
2005-04-**Zmiana oznaczen --> ET11-002
2006-10-**ex. --> ET11-002
2006-10-**brak danych
Viamont a.s - Ústí nad Labempitagoras23
2006-11-**STK Wrocław
(delegacja)
STK Wrocław S.A.
(Viamont a.s - Ústí nad Labem)
Kolejman75
2006-12-27Transoda
(delegacja)
Transoda sp.z.o.o
(Viamont a.s - Ústí nad Labem)
Kolejman75
2007-**-**brak danych
Viamont a.s - Ústí nad LabemKolejman75
2010-05-01brak danych
AWT Ostrava a.s. - Česká republikaKolejman75
2019-10-02brak danych
PKP Cargo International a.s.Kolejman75

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1977-**-**Škoda Plzeň

kremowo - zieloneProdukcja


Pantografy: połówkowe
Kolejman75
2005-04-**Brak danych

+ żółty pas na czole
kremowo - zieloneZmiana oznaczenia


Pantografy: klasyczne
pitagoras23
2006-10-**Brak danych

+ żółty pas na czole
kremowo - zieloneZmiana oznaczenia


Pantografy: klasyczne
pitagoras23
2008-07-**ŽOS Nymburk

żółto - czarneModernizacja + NR


Pantografy: połówkowe
Kolejman75
2013-07-**Brak danych

szaro - pomarańczoweNaprawa rewizyjna


Pantografy: połówkowe
Kolejman75

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
****-**-**Jedna z czternastu lokomotyw drugiej serii typu 79E, przeznaczonych dla koncernu SHD-DNT. Ze względu na opóźnienia elektryfikacji kolei przemysłowej DNT lokomotywy te trafiły początkowo do służby na państwowej kolei ČSD w lokomotywowni Ostrava. Na swoją macierzystą kolej DNT maszyny wracały w okresie od listopada 1978, do czerwca 1981 roku.Historia pojazduKolejman75

Fotografie

FotografiaOpis

2011-09-05 Ostrava

130 049-0 należąca do AWT, oczekuje na zatrudnienie na terenie stacji Ostrava Hl.n.


m0ke autor 395 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.06530 sekundy, zapytań SQL: 28